Qənirə Paşayeva
Bir qadın tanıdım - güllərin dilində danışan...Gerçəkdən anlanılmaya
ehtiyac duyulan bir qadın! Onu və onun sirli və maraqlı güllər dünyasını
sizin də yaxından tanımanızı istədim. Onun həddindən artıq gözəl və
maraqlı əsərlərini hər kəs görməlidir deyə düşünürəm. Gerçək sənət,
gerçək sənətçi və böyük mənəvi zövq!
Gözəl sənətçi, aktrisa,
ölkəmizin ən istedadlı və dünyaca məşhur floristi, gözəl insan və gözəl
qadın Suğra Bağırzadənin kiçik iş otağındakı sərgisində 2 saat mənəvi
bir zövq yaşadım və bütüm həyatım boyu aldığım ən gözəl hədiyyələrdən
birini aldım. Mənim günəbaxanlara (Ayçiçəklərə) qarşı fərqli bir sevgim
var. Günəbaxan tarlasında gəzməyi, onlara tamaşa etməyi, toxunmağı çox
sevdiyim qədər də onların təsvir olunduğu rəsmlər, fotoları, əl işlərini
də çox sevirəm. Suğra xanım mənim bu sevgimi bildiyindən özünün düz 12
il əvvəl hazırladığı və bir çox müsabiqələrdə zövqlə izlənən “Günəş
Aşiqləri-Günəbaxanlar” adlı əl işini mənə hədiyyə etdi. Təbii
günəbaxanlardan hazırlanmış və böyük zəhmət, incə əl işi və böyük sevgi
ilə hazırlanmış bu gözəl əsər üçün Suğra xanıma təşəkkür edirəm! Bu əsər
mənim evimin ən gözəl yerində, ən qiymətli hədiyyələrdən biri olacaq!
Ümumiyyətlə, Suğra xanımın bütün işləri möhtəşəmdir, insan onun kiçik iş
otağında və evində sığınacaq tapmış sərgisində böyük zövq alır.
Çiçəklərin dilini anladır, onların dilində danışır. Sirli və əsrarəngiz
güllər və nağıllar dünyasına düşürsən sanki... Bütün dostlara
məmnuniyyətlə Suğra xanımın əsərlərinə baxmağı və onlardan alıb öz
evini, ofisini bəzəməsini böyük məmnuniyyətlə məsləhət görərdim. Suğra
xanım, onun sənəti və masallar aləmini xatırladan əsərləri, sərgisi
barədə ayrıca maraqlı bir yazı yazmağı da düşünürəm. Çünki bu gün Suğra
xanım mənə çiçəklərlə danışmağın sirlərindən və onların bizə hər gün
söylədiklərini necə anlamaq gərəkliyi barədə də çox maraqlı bilgilər
verib və onları mütləq maraqlanan dostlarla paylaşmalıyam. Mələk
simalı, gözəl qadın olmaqla bərabər gözəl bir insan olan Suğra xanıma
hər zaman olduğu kimi, bu gün də mənə yaşatdığı mənəvi zövqə görə
təşəkkür edirəm! Təşəkkür edirəm ona görə ki, onun allı-güllü
çiçəklərər, əlvan-əlvan güllərə olan sevgisi, bu sevginin mənəvi
övladları olan əl işləri “insanda insan oyadır”. Təşəkkür edirəm ona
görə ki, onun zərif zövqü, incə ruhu, səbirli, qürurlu təbiəti
ölkəmizdən çox-çox uzaqlarda belə Azərbaycan qadınının mənəvi ucalığını,
şəxsiyyət bütövlüyünü, daha çox da zərifliyini bütöv, boyaboy ifadə
edir, sonsuz maraq və sözün ən yaxşı mənasında qürur hissi oyadır. O,
yaratdığı nadir sənət incilərində təkcə öz könül duyğularını ifadə
etmir, eyni zamanda (və daha çox!) Azərbaycan təbiətinin ecazkar
təbiətini, özünəməxsusluğunu, həyat nəşəsi ilə süslənən mənzərəsini
bütün dolğunluğu ilə verə bilir.
Suğra xanımın təqdimində hər kəsə məlum olan, hər kəsin tanıyıb-bildiyi
güllərin, çiçəklərin hər birinin öz adı, nəmi-nişanı var. Bəri başdan
birini mən deyirəm – hər cizgisi bir qəriblik, pərişanlıq, mistik bir
dünya effekti doğuran zanbaq gülləri onun üçün təkcə zambaq gülləri
deyil ki... Həm də “Qu quşu gölü”nün özüdü ki, var! Eləcə də günəbaxan
onun üçün “Günəşin yerdəki əksi”di, bənövşə “Yazın incə qoxusu”du,
çobanyastığı “Məhəbbət kuzəsi” kimidi.
Suğra xanımın zərif
barmaqlarının incəsənətimizə töhfəsi olan “Güllərin oxuması” rəsmdən çox
səs, avaz titrəyişilə yaddaşa köçür. Lalələrin könül dağı “Məhəbbət
fərağında”n söz açır. “Qızıl gül və mirvari” isə ayrıca bir söhbətin
mövzusudu: bu fonda Mərdəkan qalası Azərbaycanın tarix salnamələrindən
biri kimi verilib, dost üzünə açılan süfrə öz dalğavari şəkillənməsilə
Xəzəri ifadə etməkdədi.
Onun barmaqları “Bətndəki həyat”ın iç
dünyasını sarı rəngli yumurta fonunda ortaya qoyur. Bu tablo qızılgül,
çobanyastığı işləmələriylə təmizliyi, munisliyi, paklığı ifadə
etməkdədi.
Suğra xanım atılmış, “əski güllər”in xatirəsinə
vəfalıdı, çiçəklərin “Yaz əhvalı”na, “Güllərin rəqsi”nə etinalıdı. Onun
əl işləri üstündə elə bil əl işləməyib, gülün-gülə verdiyi yeni ömür
naxışlanıb.
Bu naxışlar Suğra xanımı bir sənət fədaisi kimi yenidən dünyaya gətirib, durub...
Dünyaya ilk gəlişi 1947-ci ildə Bakının Çəmbərəkənd kəndində tarixləşib.
Vur-tut
12 yaşı vardı Sovetlər ölkəsinin baş şəhəri olan Moskvanın Böyük
teatrında zərif çiyinlərini məsuliyyətli bir işi altına verəndə; Deməli
1959-cu il idi... Moskvada Azərbaycan mədəniyyəti ongünlüyü keçirilirdi.
Həmin tədbirdə “Cücələrim” uşaq mahnı və rəqs ansamblının solo ifaçısı
Suğra xanım olmayıb kim olacaqdı ki?!
Rejissor Zeynəb Kazımovanın “Yollar və küçələr” qısametrajlı filmində baş rola çəkiləndə orta məktəbin 8-ci sinfində oxuyurdu.
Ağarza Quliyevin “Ulduz” filmində Yetər roluna dəvət alanda orta məktəbi bitirməmişdi...
Sonra
“Alma almaya bənzər”də Yetəri oynadı, “Tələ”də Fatimə rolunda çəkildi,
“Şir evdən getdi”də təyyarə bələdçisi oldu, “Güllələnmə təxirə
salınır”da Nərgiz kimi sevildi... Rafiq Dadaşov “Cücələrim”ə, Məhərrəm
Bədirzadə “Axırıncı şahid”ə dəvət etdi, “Dünyaya insan gəlir”də qadın,
“Bakı kondisionerləri”ndə apacı oldu. Braziliyalı rejissor isə onu “Bu
gün, sabah və...” filmində Mariya rolunda gördü...
1990-cı ildə
isə onun taleyinin yeni bir gülü açdı, baharı gəldi; könlünü daha çox
floristikaya bağladı. Anası Məleykə xanımın gül-çiçəyə olan sevgisi onun
barmaqlarından aşıb-daşdı. Az keçməmiş Riqa şəhərində keçirilən
Ümumdünya floristlər Şurasının XXI sammiti onun floristika
industriyasında yeni professional səmt yaratdığını etiraf etdi. Elə
həmin 2004-cü ildə Sankt-Peterburqda keçirilən beynəlxalq sərgidə
mükafat alan 4 nəfərdən biri də Suğra xanım oldu. Sırasıyla ölkəmizi
Polşada, Yeni Zelandiyada, Türkiyədə, Yaponiyada təmsil etdi, əl işləri
Azərbaycanda keçirilən Gül bayramlarının bəzəyinə çevrildi.
Bütün bunları sevərək etdi. Zərif qəlbi zərif çiyinlərinə arxa, kömək oldu.
Suğra xanım bu gün ölkəmizin ən istedadlı və dünyada tanınan
floristidir . Amma onun "güllər dünyasına" tamaşa edərkən bir şey çox
üzüldüm ki, onlar Kinostudiyada Suğra xanımın kiçik iş otağına sığınıb
qalıblar. Suğra xanımın ölkəmizin ən istedadlı və dünyada tanınan
floristi olmasına baxmayaraq indiyədək fərdi emalatxanası yoxdur. Heç
kəsə bu barədə danışmaq istəməsə də, söhbət zamanı belə bir emalatxana
qurmaq üçün heç bir şəxsi imkanlarının olmadığını gördüm.
Emalatxanasının olmaması səbəbindən floristikanın sirlərini öyrənmək
istəyənlərlə ya öz evində, ya da kiçik iş otağında bu sənətin sirlərini
öyrədir. İnanıram ki, bu sənətin Azərbaycanda inkişafı, onun gənc
nəsillər tərəfindən öyrənilməsi və Azərbaycanı bu sahədə layiqli təmsil
etmək üçün çalışan Suğra xanıma müvafiq dövlət orqanları ciddi dəstək
olacaq və güllər, çiçəklərlə zəngin Azərbaycanda floristika sürətlə
inkişaf edəcək.
Suğra xanım sənətini mədəniyyətimiz qarşısında
təmənnasız xidmət örnəyinə çevirə bildi. Sənətə “Ulduz”dan gəlsə də,
ulduzluq iddiasıyla gözləri qabar etmədi. İstəklərini gül-çiçək diliylə
açdı bizlərə...
Eşitməyə;
Dərk etməyə;
Dəyərləndirməyə;
Haqqını haqlamağa hazırıqmı? Bacarırıqmı?
Bu uzun illər ərzində qazandığı nailiyyətlər təkcə “əməkdar artist” adına sığınıb qalıb...
O, çiçəklərin, güllərin diliylə danışa bilir.
Yazılmamış qanunların dilinə nabələddi... Daha çox xalqına, dövlətinə arxalanır. Özü də haqqına!..
Комментарии
Отправить комментарий