Kur’an’da geçen zeytinyağı kanseri 1 saatte yok ediyor

Kur’an’da geçen zeytinyağı kanseri 1 saatte yok ediyor

Araştırmanın sonuçları, Fransız “Science et Avenir” dergisinde yayımlandı
KUR’AN-I KERİM’DE VE HADİS-İ ŞERİFTE ZEYTİNYAĞI
Zeytin: Zeytin, Kur’ân’da altı defa geçmektedir:
“İncire, zeytine, Sîna dağına ve şu emîn beldeye andolsun.”
(Tîn, 1-3), Zeytinin zikredildiği diğer âyetler: Nahl, 11; En’âm, 99, 141; Nûr, 35; Abese 29.
Zeytinyağı: Kur’ân’da iki defa geçmektedir
“Sina Dağı’ndan çıkan bir nebat da yetiştirdik ki, o ağaç hem yağ, hem de yiyenlere bir katık çıkarır.”
(Mü’minûn, 20). Bir de Nûr Sûresi 35. âyette geçmektedir.
Peygamber Efendimiz’in (sallallahü aleyhi ve sellem) zeytinyağı ile alâkalı hadîsi: “Zeytinyağını yiyin ve onunla yağlanın. Çünkü o, bereketi bol ve mübarek bir ağacın meyvesinden çıkartılmaktadır.”
(Tirmizi, Etime 43; İbn Mace, Etime 34; Ahmed b. Hanbel, Müsned, 3, 497; Hâkim, Müstedrek, 2, 398) (D. Aydüz)


1 Comment Posted

  1. Merhabalar hocam ben kemoterapi alıyorum zeytinyağı ve incir kürü yapsam kemoterapi alırken etkisi olmaz diyorlar Dr sormadım bitkisel ilaç yapmayın kafanıza göre diyorlar bana ölümsüz mantarını tavsiye etmişlerdi Dr sordum kızdı zeytinyağlı soramiyorum kızar diye ????sizce ne yapmalıyım iyi geceler

Yorum Yap

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Глава четвертая Служба пограничных нарядов

Наставление по охране государственной границы (пограничный наряд)

Глава вторая Основы охраны государственной границы пограничными нарядами