KÜRD XALQININ ƏSİL NÜMAYƏNDƏSİDİR BU DEVRİM ERKAN - BUNUN NƏ ERMƏNİYƏ NƏ RUSA ƏYİLMƏSİ YOXDUR!

Devrim Erkan Hawalno kürt halkı kullanmanın zamanı bitmiştir.bırak bu ayakları selo kürt halkı uyandı artık sizin maksist leninist komünist düşünçelerinizi yemiyo,çünki bu halk müslüman ve dinine bağlı bir halk artık korkmuyoruz pkk den,devletin yanındayız,yıllarca yatırım yaptırmadınız,amede,dersime,yıllarca kandırdınız bizi,yeter artık defolun...Şehirlerimizi yıktınız,çoluk çocuk aç suzun sokakta kaldık,kardeşi kardeşe kırdırdınız yetter artık,tc askeriyle savaşıyo gibi gösterdiniz,sizin yüzünüzden zorla dağa çıkardığınız kardeşimi kaybettim,artık devletin yanındayız allah belanızı versin bu devlet artık kürtçe konuşmamızada izin verdi,işte verdi,okulda okuyan çocuğuma parada verdi ne vermedide sizi savunacağız,şehirler yıkılırken sen evinde rahat uyuyordun değil,halk savunma gücü bitmiştir,benim anam çarşaflı,selo senin karın çarşaf giyiyomu giymiyo değil. fark burada zaten, defolun...Korkmuyoruz silahınızdan,köylrimizi fetoyla pkk bir olup boşattılar,yaktılar,insanımızı göç ettirdiler,tam özal barış yapacakken pkk generali vurarak insanımızı halkımızı zor durumda bıraktı,artık halk olarak kanmıyoruz ve şu anda her iki pisliktende temizleniyoruz,türk ve kürt artık kardeştir,kirli oyunlara gelmeyeceğiz,keşge geçmiştede bu hükümet olsaydı bunlar başımıza gelmezdi,pkk biri geliyor ben atatürkçüyüm,pkk biri geliyor ben ezilmişim,pkk biri geliyor komünistim,pkk biri geliyor biji obama diyo,pkk biri geliyor kahrolsun amerika,bu nası pkk ben anlamadım,yıllarca barış barış dediniz,neyin barışı,şu anda bu ülkede bu hükümet savaşacak ne yaptı,elimize para tutuşturup polisin üzerine gönderdiniz,bu uğurda bir gençliği yediniz,pkk ye güvenmiyorum,pkk ye kominizme destek vermeyen biz halkı pkk tarafından zorla evimizi bastınız işkenceyle ,çoluk çocuğumuzu tehdit ederek susturdu pkk,pkk geliyor benimle kürtçe konuşmaya çalışıyor kürtçesi bile başka bazı kelimelerini hiç anlamıyom.hele yanında bazıları var kürtçe bilmiyor bunası pkk,bu yuzden uyandık artık yeter diyorum,son seçimde bile kapımıza gelip demirtaşa az oy çıkarsa kan daha fazla akacak hdp ye verin demedinizmi,bu oyları bizden kan akacak diye korkutarak almadınmı selo,eskiden yapılanları bu hökümetmi yaptı hayır,1984 den buyana bizi kandıran tc ile savaştığını söyleyen pkk 6 tane adam nasıl kurduda bu güne kadar bu adamlar ölmedi ancak hep alttan dağa çıkan gerillalar 100 kişi 150 kişi olarak öldü nasıl oluyor bu iş bunu biri acıklasın,tankla topla füzeyle,roketle tc nin 1 milyon kişilik ordusuyla nasıl olduda 6 tane önder ölmedide licede bu anlaşma hep böyle devam etti, hep biz kandırıldık.biri bunu açıklasın açıklayamaz çünkü böyle bi savaş yoktu ve bize önder ve başkan olduğunu söyleyenler kandırdılar... ,işte bütün halk gibi bende biji serok ERDOĞAN diyorum...ve şu anda yazdığım yazılarıma makarnacı diye yazanlar küfür ve makarna haricinde hiç bir şey yazamamaktadırlar,çünki onlarda kandırıldıklarını biliyolar artık...Aslında hep eleştirdikleri amerikaya bir ömür harcadığımızın farkında değiliz...ben bir halk olarak ve müslüman olarak eğer bu yazımla ve 40 yıllık tecrübeyle bir hawalin dağa çıkmasına engel olabiliyosam kan akmasını engellemişimdir,ben yandım biz cok yandık siz yanmayın içi boş ve kandırılmış bir dava diye bize yedirdikleri amerikan uşaklığına kanmayın...bana yorum yazan bi halttan haberi olmayan arkadaşlarıma diyorum camilerimiz cizrede licede kulpta vartoda madende eruhta gençte ve her yerde dolup taşarken kaç gerilladan din ve imanla ilgili bir şey duydunuz duyamazsınız çünki bizi kandırdılar...Şu yazının altına yazılan yorumlara baktığımda aslında türklerin ne kadar iyi bir arkadaş olduğunu görüyorum ve bütün kötü yorumları gerilla kısmından görüyorum ne acı ve benim memleketimin insanı hala buna kanmaya devam ediyo...hdp bizi bina önlerinde toplamasa sokağa cıkın direnişe geçiyoruz demesseydi,gerillada suikastle bir kaç kişiyi veya fetocular kimseye pusu kurmasalardı biz böyle polise askere düşman olurmuyduk olmazdık,önce halkı sokaga döktünüz sonra polisi taşladık yalanmı...Hükümet bölgeye yatırım yapacak gerillanın ve gerilla yandaşlarının bunu engellemesine izin vermeyelim arkadaşlar,bölgemize yatırım gelsin,evlerimiz yapılsın ,kanmayın artık bu amerikan uşaklarına...,biz oy vermeye sandık başına gittiğimizde hangimiz özgürce oy kullanabildil kullanamadık,hep bir bdp yada gerillanın gözü üzerimizde olmadımı,seçimlerden önce kaç defa tehdit edilmedikmi,93 lü yıllarda televzizyona çıkıp hatta şimdide gerillanın kurduğu parti hakkında hangimiz özgürce yorum yapabildik,hep iskence ve suikastle bizi bu güne kadar susturmadımı bu gerilla ,ne bu bölgede fetocu askere güvenebildik nede gerillaya aslında hep bizi bu ikisi ezdi,nezaman konuşyuysak çoluk çocuğumuzla bizi tehdit etmedilermi,bizde çaresizlikten susmadıkmı yeter artık,televizyonda konuştuk diye çocuğumuz istanbuldan kaçırılmadımı dağa götürülmedimi,zorla evlerimize gelip 2014 ve 2015 de gerillalar evimizi önce iyi niyetli konuşarak sonra zorla istila etmedimi hangi kürt hakkı savunmaktan bahsediyo bu pkk ve önderleri ve gerilla benim hakkımı kısıtlayarak yok eden bir özgürlük savaşçısı olabilirmi,ben nezaman rahat konuşup eleştirebiliyosam ozaman derim tamam haklı bu adamlar,gerilla unsurları bu halkımıza suikast yapa yapa devletin fetocu asker ve polisiyle el ele vere vere bizi böyle susturdular ve buna devam etmedilermi,biz gerillalarla ilgili karakol komutanına gittiğimizde ertesi gün akşam gerilla kapımıza gelip bizi susturmadımı yazıklar olsun böyle özgürlüge be yerin dibine batsın böyle özgürlük...gerillalar asker ünüformasını üzerine giyip halkımıza suikast yapıp devletin üzerine atmadımı.biz bunları hep biliyorduk ama konuşamadık susturulduk ve korktuk halada korkuyoruz değilmi çünki öyle bi sistem kurmuştuki bu gerilla örgütü hiç bir yere gidemez ve bizi konuşamaz hale getirmişlerdi,kimseye güvenecek halımız kalmamıştı...artık bitti halk desteğini çekiyoruz nalet olsun bunlara hep beraber evlatlarımızı sokağa göndermeyeceğiz,dağa göndermeyeceğiz,oy vermeyeceğiz ve devletin yanında olacağız ve bu devlet bu iktidar bize askeriyle polisiyle fabrikasıyla,yoluyla,suyuyla ,elektriğiyle sahip çıkacak 2 paket makarna değil,2paket kaçak sigarya,2 bidon kaçak mazota,sokağa çık diye verilen paralara hayır diyeceğiz ve insanca hep bir ve beraber olarak yaşayacağız,bana 2 paket sigara veren el kendisi benim sokağa çıkmamla 2 kamyon dolusu sigara götürüyordu yalanmı,,bana 2 teneke mazot veren elin kendisi 2 tır deposu mazotu kendine götürüyordu yalanmı bu kandırılmışlığa hayır diyeceğiz. Bizim çocuklarımızın bir çoğu,akrabalarımız,mersinde,adanada,istanbulda,türkiyenin her tarafında değillermi evet hangisinin kaç tane sorunu var ne zaman bdp gelip halkı sokağa çağırsa hep ozaman karışmadımı ortalık,biz evimizde işimizde oldukta kaç kez karıştı bu sokaklar ...BIKTIK ARTIK NE HDP NEDE GERİLLA İSTİYORUZ BİZ HUZUR İSTİYORUZ YETER BIKTIK GAZ BOMBASINDAN HERŞEYDEN.. ÇOCUKLARIMIZI SOKAĞA ÇIKARMAYALIM...
Tərcüməyə Bax

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Глава четвертая Служба пограничных нарядов

Наставление по охране государственной границы (пограничный наряд)

Глава вторая Основы охраны государственной границы пограничными нарядами