نگاهی به مطبوعات روسیه و ایران،11 مرداد





نگاهی به مطبوعات روسیه و ایران،11 مرداد

13:45|1391 / 05 / 11
Print version

نگاهی به مطبوعات روسیه و ایران،11 مرداد



* روزنامه "مسکو نیوز" ("The Moscow News") در شماره امروز خود مطلبی در خصوص بازدید "ولادیمیر پوتین" (Vladimir Putin) رییس جمهور روسیه از اردوی جوانان "سلیگر ـ 2012" به چاپ رسانده است. آنها یک سال پیش عناصر نامطلوب محسوب شده و نمی توانستند وارد اردوی "سلیگر ـ 2012" شوند که همواره اردوی جوانان هوادار حکومت بوده است.
روند روبه رشد اقتصاد کشور و همچنین بی اثر بودن تحریم ها و قطعنامه های تحریمی سخن می گفت به اعضای مجلس گفت که دیگر"باتری" او را هم "دی شارژ" کرده اند.
دشمن است و در این ارتباط به صورت مستمر جلسات چهار تاپنج ساعته ای داشتیم که بالاخره باتری ما را هم "دی شارژ" کردند."
اقتصادی" را تشکیل داده اند.
وی همچنین مدعی شده بود که "این قطعنامهها به زعم آنها فلج کننده بوده است اما ما با اقدامات حساب شدهای آنها را دور زدیم و "مزه تحریمها" را فهمیدیم و در بخشهای مختلف از جمله ساخت هواپیما، تانک و ماشین و همچنین اختراعات و اکتشافات پیشرفت کردیم و استعدادهایمان درخشان شد."
* روزنامه "رسالت" سخنان "یحیی آلاسحاق" رئیس اتاق بازرگانی تهران را نقل می کند. وی گفت ذخیره سازی 24 کالای اساسی در دستور کار جدی دولت قرار گرفته و رئیس جمهور دستور لازم را در این زمینه صادر کرده است. یحیی آلاسحاق اظهار داشت: "آقای رئیس جمهور دستور دادهاند تا ذخیرهسازی کالاهای اساسی به مدت 3 ماه آغاز شود". وی افزود: "ذخیرهسازی کالاها یکی از روشهای کنترل بازار در شرایط بحرانی است". رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: "پیش از این نیز در دولت نهم آقای رئیس جمهور برای ذخیرهسازی کالاها به مدت 2 سال تمام توان دولت را بسیج کرده بودند". وی افزود: "زمانی که من در وزارت بازرگانی بودم با 3 میلیارددلار 24 قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم را ذخیرهسازی کرده بودیم". آلاسحاق گفت: "اگر تورم در کشور 40 درصد بود ما با ذخیرهسازی مناسب کاری انجام داده بودیم تا منحنی قیمت کالاهای اساسی یک منحنی نرمال باشد". وی افزود: "اگر این 24 قلم کالا با ذخیرهسازی و تنظیم بازار مناسب کنترل شود فضای عمومی جامعه در آرامش خواهد بود".
خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 11 مرداد
  امکانات

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Глава четвертая Служба пограничных нарядов

Наставление по охране государственной границы (пограничный наряд)

Глава вторая Основы охраны государственной границы пограничными нарядами