Gülen'in kaset komplosundan kurtardığı kişi kim?

Gülen'in kaset komplosundan kurtardığı kişi kim?


03 Ocak 2014 Cuma 16:17
Nazlı Ilıcak, Fethullah Gülen'in seks kaseti komplosundan kurtardığı kişinin kim olduğunu canlı yayında açıkladı.

CNN Türk'te yayınlanan Dört Bir Taraf'ta konuşan Nazlı Ilıcak AKP ile cemaat arasındaki savaşı yorumlarlen çarpıcı bir ifşaatta bulundu.
Ilıcak, Fethullah Gülen'in geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamada ünlü bir kişiyi kaset komplosundan kurtardığını iddia etmişti. Ilıcak Gülen'in seks kaseti komplosundan kurtardığı kişinin kim olduğunu canlı yayında açıkladı.
O KİŞİ ESKİ CEMAATÇİ KEMALETTİN ÖZDEMİR Mİ?
Gülen'in açıklaması medyada geniş yer bulurken sözkonusu önemli kişinin kim olduğu sorusu akıllarda yer etmişti. Canlı yayında sözkonusu ismi açıklayan Nazlı Ilıcak, "o kişi Kemalettin Özdemir'dir" dedi.
Gülen Cemaati'nin eski "emniyet imamı" olduğu iddia edilen ve cemaatten koptuktan sonra MİT ve Hakan Fidan'la çok yakın çalıştığı söylenen Kemalettin Özdemir, hükümetin cemaat hakkındaki en önemli bilgi kaynağı olarak gösteriliyor. Özdemir'in "devletteki iki bin cemaatçi raporu" ve dershanelerin kapatılması girişiminin de akıl hocası olduğu iddia ediliyor.
İşte Nazlı Ilıcak'ın canlı yayındaki o açıklamaları:
Cemaatin imamı diye Hilmi Osman Özdil'in adı geçiyor. O zaman bunun delillerini ortaya koyacaksınız. Yargıtay imamı deniyor mesela. Onun da detayları ortaya çıkmalı. Her toplulukta ihanet edenler çıkabilir. 28 Şubat'ta bir nurettin Veren olayı yaşandı. Eskiden Gülen Cemaati'nin içinde yer alıyordu. Ama sonra kapı kapı dolaşıp 28 Şubatçılarla işbirliği yaparak Gülen'i ve cemaati kötüledi. Kemalettin Özdemir olayı da Nurettin Veren olayının bir benzeridir. Bu şekilde bir camianın içinde bu kadar yer ettikten sonra bu kadar alehyinde konuşmak da yakışık almaz. Ben mesela Sabah gazetesinde kapıya kondum. Ama Sabah'ın yöneticileri hakkında kötü konuşmam. Yayın politikasını eleştirebilirim ama kişiler hakkında konuşmam.
GÜLEN'İN KURTARDIĞI KİŞİ KEMALETTİN ÖZDEMİR!
Şimdi bir işbiriği yaparak camiayı bu kadar kötülemesinin nedeni ise şu. Fethullah Gülen'in hani dedik ki kimi kastediyor acaba? Böyle bir ilişkisi testip edilmiş, "aman gitme seni takip ediyor diye uyardım" dediği kişi Kemalettin Özdemir. Hatta "bundan mı bu kadar bana düşman oldu acaba, bu zaafını biliyorum diye" dediği kişi. Olay da böyle bir olay. tutup da iki kişiyi göstermekle bu iş olmaz. Neyi göstereceksin? Böceği kim koydu onu tespit edeceksin. Sen diyorsun ki ben bunun güvenilir savcısını hakimini nereden bulayım. Sen yargıya güvenmek zorundasın."
FETHULLAH GÜLEN NE DEMİŞTİ?
Gülen, Amerika’da bulunduğu sırada birisinin kendisine telefon açtığını belirterek, “Bana akşamüstü bir telefon geldi. Burada akşamdı. Türkiye’de geceyarısıydı sanıyorum. Dediler ki nefsine uyarak bir yerde bir alüfte (Hayat Kadını) ile buluşmaya gidiyor. ve aynı zamanda birilerinin de komplosu söz konusu olabilir. Türkiye’de onu tanıyan bir arkadaşa telefon ettim. Kalk dedim, gece yarısı deme evine koş git. Bu bir komplo meselesi ile şayet, günümüzde geldiği konuma gelemezdi. O mevzudaki telefon sabit. benim kendisine o ricada bulunduğum o zat da hala hayatta. Ben bu zamana kadar bu meseleyi kimseye açmadım. Bize yakışan budur. Belki de böyle birisi benim öyle bir ayıbını bildiğimden dolayı şimdilerde homurdanıyorsa şayet, “keşke benim ayıbımı bilen bu insan nalları dikse gitse de ayıbımı bilen biri olmasa” der, belki. Mümin olarak bizim karakterimiz buydu, Bu mevzuda belki on tane hadise sayabilirim” demişti.
GAZETECİLER.COM

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Глава четвертая Служба пограничных нарядов

Глава вторая Основы охраны государственной границы пограничными нарядами

Наставление по охране государственной границы (пограничный наряд)